Cat@Salut La Meva Salut

Catsalut la meva salut2El CAP de Lluís Millet juntament amb altres 32 equips de tot Catalunya permet donar accés als seus usuaris a Cat@Salut La Meva Salut amb assignació d’usuari i paraula de pas.

La Meva Salut és un espai de consulta digital personal i intransferible on pots trobar la teva informació personal de salut (informes de visites a urgències, de resultats analítcs, informes diagnòstics per imatge, vacunes). Aquesta entrada d’informació al teu expedient clínic permet també fer tràmits en línia (document de voluntats anticipades, el vostre pla de medicació vigent en recepta electrònica).

Totes les persones que tenen número d’història clínica al nostre centre (metge i infermera assignats) poden donar-se d’alta al servei de Cat@Salut La Meva Salut, podent accedir a les dades i a la informació més rellevant sobre la seva salut.

Per tal de demanar l’accés, amb un codi d’usuari i una paraula de pas, heu d’acudir la Unitat d’Atenció al Ciutadà del CAP de Lluís Millet i/o preguntar al personal de Gestió i serveis del taulell del centre.

TRIPTIC RESUM                      PANTALLES RESUM

VIDEO FORMACIÓ

Més informació AQUÍ    

       ACCÉS DIRECTE

Catsalut la meva salut

Accés a Catsalut, la meva salut

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Documents d´interès, Informació general, Recepta electrònica, Tràmits administratius, Tràmits en Línia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

