Consulta l’hora de les proves i visites programades des de La Meva Salut

1

Noves utilitats a La Meva Salut:

  • La llista d’espera si la persona s’ha d’intervenir d’un procediment garantit: pròtesi de genoll, pròtesi de maluc, cataractes, cirurgia valvular, cirurgia cardíaca o qualsevol dels 22 procediments oncològics garantits.
  • També disposarà d’informació en la seva agenda personal de les visites i proves programades en l’atenció primària de salut. (CAP’s)

Imatge d'enllaç permanent incrustada

Si vols més informació clica a:

Com funcional “La meva salut”?

Resultat d'imatges de la meva salut

 

 

 

 

 

 

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en La meva salut, Tràmits administratius i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

