La Piràmide de dieta mediterrània

5

Càpsula de Salut Nº 4 

Piràmide de dieta mediterrània

La proporció d’aliments per mantenir una dieta equilibrada el molt important.
La dieta mediterrània aporta molts beneficis per a la salut. La nostra esperança de vida és una de les més elevades del món i s’ha demostrat que aquest tipus de dieta contribueix a augmentar-la. Fins i tot està relacionada amb la longitud dels telòmers, una porció del nostre ADN que s’associa amb l’envelliment. Per tant amb aquest tipus de dieta, podem retardar el nostre envelliment i reduir el risc cardiovascular.

Una dieta saludable, ha de contenir suficients aliments frescos d’origen vegetal com: fruites, verdures, cereals, llegums, hortalisses que ens aportin la quantitat de minerals i vitamines necessaris pel correcte funcionament del nostre cos i la salut.

Mira aquesta piràmide i reflexiona que pots modificar perquè la teva dieta sigui més saludable.  Ah! no oblidis fer exercici moderat i beure suficient aigua!

1

DOCUMENT

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Alimentació, Piràmide d´alimentació, Sense categoria. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s